Forum zrzeszające posiadaczy akwariów z nieco zaniedbanego pod względem tego hobby województwa opolskiego. Czas to zmienić!

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 

Pierwsze akwarium, proszę o wsparcie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
MariannaKa

Female Liczba postów : 14

PisanieTemat: Pierwsze akwarium, proszę o wsparcie   Czw 29 Mar 2012, 20:02

Jestem początkującą akwarystką, bez jakiegokolwiek doświadczenia, właśnie zakładam mój pierwszy baniaczek, i piszę z prośbą o pomoc przy sadzeniu roślinek.
Mój zbiornik: 54 l (60 x 30 x 30), oświetlenie (niestety standard w pokrywie): 15 W T8, na spodzie zwykły żwirek kupiony w Aqua Boro. Założenie: akwarium towarzyskie.
Poza Anubiasem, który kupiłam w Opolu i został przeze mnie przytwierdzony do korzenia, wszystkie sadzonki zostały kupione na Allegro z hodowli in vitro. Ponieważ był to gotowy zestaw sprzedawca zapakował je do jednego pojemnika sprawiając mi nie lada wyzwanie: nie znam się na roślinkach i niektóre ciężko było mi od siebie odróżnić, chociaż oczywiście dysponowałam listą wszystkich zakupionych sadzonek Embarassed Po dokonaniu średnio owocnego rozeznania posadziłam sadzonki. Mam jednak poważne wątpliwości czy się przyjmą, wyglądają jak "mysie psitki", są mizerne, malutkie... Zaczynam się zastanawiać czy dać im szanse, czy lepiej kupić już wyrośnięte rośliny w Opolu. Możliwe, że sadzonki były dobrej jakości tylko ja niewłaściwie się nimi "posłużyłam", podkreślam, że to mój pierwszy raz Wink
Załączam zdjęcie, na którym nie widać niestety wszystkich roślin (część jest za korzeniem), raczej średniej jakości, proszę o radę Wink
http://imageshack.us/photo/my-images/716/sam0589u.jpg/
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
offtopic

Male Liczba postów : 100

PisanieTemat: Re: Pierwsze akwarium, proszę o wsparcie   Czw 29 Mar 2012, 20:08

Witam,